Reclamebelettering voor uw winkel of bedrijfspand
Raambelettering kan als opvallend communicatiemiddel op uw bedrijfspand worden gebruikt. Er zijn verschillende soorten raambelettering technieken beschikbaar en kan hierdoor op diverse plekken worden geplaatst. In dit artikel vertellen we u meer over de mogelijkheden van raambelettering voor uw bedrijfspand.
Soorten raambelettering
Raambelettering kan in full colour worden gedrukt. Hierdoor kan nagenoeg iedere kleur geproduceerd worden en valt uw reclameboodschap beter op. Full colour is een druktechniek voor raambelettering waarbij logo’s en afbeeldingen op folie wordt gedrukt, met gebruik van de beste kleursamenstelling.
Naast full colour drukken heeft u tevens de mogelijkheid om speciale zandstraalfolie te gebruiken voor uw bedrukking. Zandstraalfolie is zeer geschikt om ramen te blinderen zonder het buitenlicht tegen te houden. Dit kan goed gebruikt worden voor een kantoor in een drukke stad of waar veel beloop van mensen is. Zo valt het bedrijf op en wordt de privacy behouden. Daarom worden deze folies ook wel eens privacyfolie genoemd.
‘One way vision’ is een vorm van raamfolie waarbij u niet van buiten naar binnen kan kijken, maar andersom wel. Zo creëert u privacy voor uw personeel en kunnen zij toch naar buiten kijken, zonder dat het zicht wordt afgenomen.
Raambelettering als communicatiemiddel
Raambelettering kan als communicatiemiddel worden gebruikt om het bedrijf en haar diensten, beter zichtbaar te maken. Als u een afspraak op locatie heeft met een klant, dan valt uw bedrijf goed op door het gebruik van raambelettering. Naast het logo of de bedrijfsnaam, kan er ook een korte tekst of een aantal woorden worden geplaatst op het pand. Zo kunt u bijvoorbeeld aan voorbijgangers duidelijk maken waarmee u als bedrijf zich bezig houdt, zoals producten, diensten enzovoort.
Raambelettering als reclamemiddel
Bedrukkingen in de vorm van reclame moet opvallen en consumenten aantrekken. Raambelettering als reclamemiddel is dan ook altijd een goede keuze. Het is namelijk een opvallend middel en bereikt groot publiek. Uiteraard hangt dit wel samen het de soort raambeletteringen, de kleuren en vorm. Mocht u raambelettering dan ook specifiek willen inzetten als reclamemiddel, dan is het raadzaam om gebruik te maken van opvallende kleuren. Zo trekt u de aandacht van de "omstanders" en lokt u een bepaalde reactie uit.
Raambelettering zorg dus voor een goede "offline" zichtbaarheid van het bedrijf en zal hierdoor beter opvallen. Met als gevolg dat eventuele potentiële klanten en/of partners het bedrijf beter onthouden en hierdoor vaker worden herinnerd.
Mocht u na het lezen van dit artikel nog vragen hebben en/of meer informatie willen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!